evelinamansson

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

100 frågor om mig

Av Evve - 6 november 2012 18:38

SENASTE:

1. Dryck: Festade till det med kolsyrat vatten!

2. Telefonsamtalet: Pappa

3. SMS: Okej :) från Moa

4. Sång du lyssnade på: Feed the Dada


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Nä

7. Har någon varit otrogen mot dig: Tror jag inte :) 

8. Varit kär: JA

9. Förlorat någon speciell person: Min bästa vän, men vi hittade tillbaka till varann igen :') 

10. Varit deprimerad: haha bara lite

11. Varit så trött att du somnat sittandes: neeej 


DINA TRE FAVORITSAKER:

12. iPhone <3

13. Mina duntofflor med hjärtan på :D

14. Min pojkvän o bästis


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Jaa 

16. Fått ditt hjärta krossat: Nä

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja 

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte detta året 

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Njaa 

21. Kysst en kompis: Nee eller om pojkvän räknas så ja!


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: hahaha typ 1 /10 skulle jag tro

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Inga! 

24. Har du några husdjur?: Nee :(

25. Vill du ändra ditt namn: Jaa

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihåg :o 

27. Vilken tid vaknade du idag: 06.30

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov?

29. Någonting som du längtar till: Helgen!


31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att min mamma hade klämt ut mig lite tidigare på året kanske.. 

32. Vad lyssnar du på just nu: Last call for alcohol - Hardcore Superstar

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha vafan? varför just Jens? men aa

34. Vad gör dig irriterad just nu: Inget :D


OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Evelina Louise Månsson fast alla kallar mig Evve ;)

37. Singel/upptagen: Upptagen 

38. Stjärntecken: Jungfru

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Är det typ förskola till nian eller? Brodalen och Flahult

41. Gymnasie: Bäckadal, Idas Skola

42. Högskola: -

43. Hårfärg: Blond

44. Långt eller kort: Lååååångt 

45. Längd: 163

46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon

47. Piercings: Nä

48. Tattoos: Ne

49. Höger eller vänster: Båda, fast skriver mest med vänster


DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen än så länge som tur är!

52. Piercing: Hål i öronen när jag var liten xD

53. Tatueringen: Kommer snart hoppas jag om jag vågar!

54. Bästa vän: Sandra tror jag när vi var små

55. Sporten du spelade: Hästsport

56. Husdjur: Kanin! :D

57. Vaccination du minns: Svininfluensan

58. Konsert: EMD!

60. Alkohol du drack: Hmmm... 


JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: Inget

63. Är du på väg att: Handla  

64. Lyssnar du på: We don't celebrate sundays - Hardcore Superstar

65. Väntar du på: Att pappa ska se färdigt filmen så vi kan åka


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Nej

67. Vill du gifta dig: Jaa, jag vill ha en fluffig marängklänning :'D

68. Karriär i åtanke: Förhoppningsvis kock men vetifan om det är min grej ;)


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon!

70. Kramar eller pussar: Båda

71. Kortare eller längre: Längre!

72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll

73. Romantisk eller spontan: Spontant är romantiskt!

74. Snygg mage eller snygga armar: Spelar ingen roll

75. Tatueringar eller piercingar: SÅ HETT MED TATUERINGAR

76. Känslig eller inte: Lagom

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: Inte bråkstake


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Nää

80. Gjort något sjukt spontant: Är inte mycket för dedär;)

81. Tappat glasögon eller linser: Nää

82. Haft sex: Privat talk!

83. Krossat någons hjärta: hoppas inte det :(

84. Har någon krossat ditt hjärta: Nää

85. Har du blivit arresterad: Nope

86. Dissat någon: Beror på :o

87. Gråtit när någon dött: Jaaa vafan ? Okänslig eller.....

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nää eller jo min nuvarande pojkvän ;)


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Aa

90. Mirakel: Ja

91. Kärlek vid första ögonkastet: Kanske 

92. Himlen: Ja

93. Tomten: Nee fast jag vill (a

94. Att kyssas på första dejten: Kanske

95. Änglar: Ja, Stefan Liv


SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Aldrig!!

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Men förfan player!

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jaaaaaaaaaaa

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min absolut bästa vän Ebbaa <3 <3 <3

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Jamen javiist



Hade gött haajjjj!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Evve - 12 december 2012 19:16

1. Vad heter du? Evve2. Vad kallas du? Evve, Evz, Ävvä3. Vad vill du bli kallad? Ers majestät4. Födelsedatum? 16 sep5. Stjärntecken? jungfru6. Lunar? nej  7. Msn? aa8. Helgon? ??9. Vart bor du? Sverige10. Vad har du för mobil? iPhone11. Har du en e...

Av Evve - 31 oktober 2012 17:45

Tjuuue, sitter hos Ebon och tittar på Friendzone Ska åka till stallet om nåra timmar typ för o se när hennes mamma ska rida :) Vi ska lana hästspelet på facebook inatt, kommer bli asbra (y haha Hallåååå kolla på dom nya Johan Falk filmerna! Har...

Av Evve - 30 oktober 2012 16:01

Här kommer lite bilder från iförrgår när jag och Moa tog lite kort            ...

Av Evve - 30 oktober 2012 15:51

Hallooj! Det var typ ungefär cirka jättelängesen sist haha   Sandra sov här inatt o imorse åkte vi till a6 och tittade lite, sen drog jag hem och lagade ASGOD mat :D  Lax med pasta och en sås som jag gjorde på: Grädde  Fiskbuljong Citronp...

Av Evve - 3 juni 2012 19:29

                   Var hos Saga igår och snäll som hon är hängde min bästa vän med och tog massa kort :) här får ni några!                                       Haha ökad galopp? ;)           F...

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards