evelinamansson

Alla inlägg under januari 2012

Av Evve - 30 januari 2012 21:55

Hallåå eller!! Skola idag då, fan va jag har hunnit sakna mina flickor på bara 2 veckor :( haha julia har värsta smeknamnet på mig :/ NÖTFÄRS.. men jag kallar henne majonäs nu bara för vi gjorde det idag i skolan och hon hade inga armmuskler så jag fick rycka in och vispa lite (a) Sen när jag ska göra så är jag KUNG på visp och läraren ba: Jaa vi vänsterhänta är ju lite bättre ;) HA! Där fick ni era högerhänta små KLENISAR (inklusive JULIAPULIA)

Ooo Emma har klippt lugg, SKITsnyggt på henne :D passar asbra i det <3

Imooooorn ska vi göra köttbullar.. heh.. :(



Seriöst nån som har tips på nån snygg frisyr? Seriöst just nu ser mitt hår förjävligt ut asso :( bara hänger liksom.. inte OKEJ! Ska kolla om min bästaste finaste snyggaste snällaste frisörvän kan hjälpa miiiig :D KAN DU DET EBBA?


Jag är så övertrött så jag dör typ, kunde inte sova inatt :(

HEJDÅ ;*

Av Evve - 29 januari 2012 17:52

Tjäääna.. ligger i sängen och dunkar musik. Idag har varit en såndär helt genomtråkig söndag som jag alltid har! Åhh borde hitta på nåt att göra varje söndag..

Har städat mitt rum (behövdes vill jag lova) och pluggat i ungefär 7 min.. sen blev min hjärna trött :(

Väntar på att Äkta människor ska börja, det är skitbra ju! Är bara 3 h kvar.. heh

Funderar oxå på hurfan jag ska orka gå upp halv sex imorn efter att ha börjat kl. 10 i 2 veckor haha.. kanske ska testa en vattenhink över sängen som på något sätt välter och häller ut vattnet i ansiktet på mig?


Så jävla underbart att Pettan är hemma igen, bara se på "Petrasek-effekten" ;) 2 vinster på 2 matcher.. och 2 poäng på lika många matcher för honom, lika många som Patrik Carlsson har fått ihop under hela säsongen, bra jobbat!  





Och med det säger jag....... HEJDÅ :D

 

Av Evve - 22 januari 2012 12:30

Hallå ja :D Sitter och kollar på Kourtney & Khloé i Miami nuuu på femman.. Ganska bra ;) idag har jag gjort NADA som vanligt... och så har det kommit massa äcklig snö så jag ville åka pulka, då säger mamma att hon har slängt pulkan :(

Imorn är det Måndag igen och då ska jag tillbaka till mitt chilla jobb på Tortellini :D jobbar bara 10-15, andra börjar typ vid 6 :o


Haha :( mina inlägg blir bara lamare och lamare... kanske borde lägga av haha

hejdå iaf :D säg till om ni vill hitta på något :*

Av Evve - 19 januari 2012 20:45

Hängde med Ebba till optikern idag efter jobbet, så sitter hon där i stolen och killen säger: "Nu ska jag vända dina ögonlock" och Ebba typ skriker "NEJ :O" hahaha men tillslut går hon med på det och innan han gör det frågar hon "ögonen kan inte ploppa ut va?" HAHA höll på att dö :D

Sen efter att dom hade kollat massa saker så fick hon ett par "glasögon" för att testa styrka osv, och dom är typ runda och ser så sjukt mongo ut att jag fick titta ner i marken för att inte börja asgarva, eftersom att om jag hade gjort det så hade hon med garvat o det hade blivit kaoooz ;D

Sen hängde jag med henne hem i typ 20 min sen kom paaapi !  

Igår tog jag en JÄTTEROLIG bild om jag får säga det själv (a) Bögar frågetecken?


Nu är jag nyduschad men råkade ta med mobilen in i duschen så den blev helt blöt :( ÅH SOVA<3 hejdå :D

Av Evve - 17 januari 2012 17:00

Hej o hå kameltå! Nu var det dags igen, ännu ett sjukt intressant inlägg från världens sämsta bloggare :D

Idag var det stressigt på jobbet (låter så vuxet :D) så fick både servera, göra sallader, städa, plocka undan all disk, osv. Mycket roligare idag :) Dock fick jag inte baka pizza :( det kommer kanske! Har även lärt mig namnen på dom som jobbar där ;) kan ju vara bra att veta haha (y)

Slutade vid tre idag med :) sköööna tider jag har iaf 10-15. På bussen hem hittade jag Linnéa och Jonte, eller aa dom hittade mig :D gulliga små folk dedär :)

Nuuuuuuuuu exakt NU ligger jag och tittar på Beck - Enslingen och lyssnar på musik (((: Pallar inte plugga :(

HEJDÅ nu ska jag GÅ (ett rim där för er som inte kan sånt)

Av Evve - 16 januari 2012 16:31

Sitter just nu hemma hos Ebba och tittar på när hon fixar naglarna på lilla Johanna, dom trillar av lite hur som helst och är snea... men det är ju bara andra gången hon gör sånt ;)

Första praktikdagen idag alltså, när jag kom fick jag dammsuga "matsalen" och moppa golvet.. sen fick jag putsa diskarna och städa toaletten.. Jag fick göra en sallad oxå! (wohoo -.-') och panta 660 burkar!! Det tog sjuuukt lång tid.. Sen serverade jag typ och fick plocka undan massa disk.. det var typ det jag fick göra. Fick dock skitgod lunch :D

Kommer nog döööö av tristess under dessa 2 veckor :/ men jaja :D (skolan är 200 ggr roligare)

Hoppas på att få göra pizza med (a) typ slänga upp degen i luften eller nått :D

Imorn blir det nog lungt, kanske lite plugg inför värsta stora näringsprovet :o


Booring inlägg :D:D:D:D

Av Evve - 15 januari 2012 18:23

heelluu.. ligger i sängen och kollar på teve, kom hem från Ebba för en stund sen :) vi har varit i stallet hos hennes medryttarhäst :D jättesöt!

APU eller vad det heter i två veckor från o med imorgon :D ska vara på tortellini på torpa, skitgod mat (a)

Ska jobba som fan så kanske man kan få sommarjobb? ;)

Är så jävla sliten haha, måste nog sova snart om jag ska överhuvudtaget ska orka gå upp ur sängen imorn! Börjar 10 så får liiite sovmorgon ändå :)

Lite efterblivet inlägg.. men ändå :*

tjoeee !

Av Evve - 13 januari 2012 21:47

Hej, Idag i skolan hade vi Matte, Engelska och sen Idrott, på Matten va våran lärare helt mongo, jasooon deruulo!

ppå Engelskan såååsåsååssåså gjorde vi ingenting.. och sen på idrotten så fick MAGGOT utbrott på Felix och Fredrik för dom bildade böghög mitt ii gymmet............................................
........................... ;S


ajja nu är jag hemma hos ebba och chillar, lyssnar på musik och väntar på att hennes syrra ska ringa ;))

faast mina päron kommer nsart tror jag eller vid 12 eller nåt kanske 10 men aaa de blir helt ostbåge (Y)


 

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards