evelinamansson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Nötfärssss & Majonäs

Av Evve - 30 januari 2012 21:55

Hallåå eller!! Skola idag då, fan va jag har hunnit sakna mina flickor på bara 2 veckor :( haha julia har värsta smeknamnet på mig :/ NÖTFÄRS.. men jag kallar henne majonäs nu bara för vi gjorde det idag i skolan och hon hade inga armmuskler så jag fick rycka in och vispa lite (a) Sen när jag ska göra så är jag KUNG på visp och läraren ba: Jaa vi vänsterhänta är ju lite bättre ;) HA! Där fick ni era högerhänta små KLENISAR (inklusive JULIAPULIA)

Ooo Emma har klippt lugg, SKITsnyggt på henne :D passar asbra i det <3

Imooooorn ska vi göra köttbullar.. heh.. :(



Seriöst nån som har tips på nån snygg frisyr? Seriöst just nu ser mitt hår förjävligt ut asso :( bara hänger liksom.. inte OKEJ! Ska kolla om min bästaste finaste snyggaste snällaste frisörvän kan hjälpa miiiig :D KAN DU DET EBBA?


Jag är så övertrött så jag dör typ, kunde inte sova inatt :(

HEJDÅ ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evve - 12 december 2012 19:16

1. Vad heter du? Evve2. Vad kallas du? Evve, Evz, Ävvä3. Vad vill du bli kallad? Ers majestät4. Födelsedatum? 16 sep5. Stjärntecken? jungfru6. Lunar? nej  7. Msn? aa8. Helgon? ??9. Vart bor du? Sverige10. Vad har du för mobil? iPhone11. Har du en e...

Av Evve - 6 november 2012 18:38

SENASTE: 1. Dryck: Festade till det med kolsyrat vatten! 2. Telefonsamtalet: Pappa 3. SMS: Okej :) från Moa 4. Sång du lyssnade på: Feed the Dada   HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: Nä 7. Har någon varit otrogen mot dig: Tr...

Av Evve - 31 oktober 2012 17:45

Tjuuue, sitter hos Ebon och tittar på Friendzone Ska åka till stallet om nåra timmar typ för o se när hennes mamma ska rida :) Vi ska lana hästspelet på facebook inatt, kommer bli asbra (y haha Hallåååå kolla på dom nya Johan Falk filmerna! Har...

Av Evve - 30 oktober 2012 16:01

Här kommer lite bilder från iförrgår när jag och Moa tog lite kort            ...

Av Evve - 30 oktober 2012 15:51

Hallooj! Det var typ ungefär cirka jättelängesen sist haha   Sandra sov här inatt o imorse åkte vi till a6 och tittade lite, sen drog jag hem och lagade ASGOD mat :D  Lax med pasta och en sås som jag gjorde på: Grädde  Fiskbuljong Citronp...

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards