evelinamansson

Alla inlägg under september 2011

Av Evve - 26 september 2011 11:05

Heeje :) igår va askul :D jag och Moa bestämde att vi skulle vara med på nästa Flumeride maraton! Jag åkte Uppswinget för första gången o trodde seriöst jag skulle dö! Skrek som jag vet inte vad! Oså gick vi gasten, det va askul :D Men Moa vågade inte först så vi släpade med 4 småbarn haha, jag gick sist :j Pga. att vi blev så blöta av flumeride igår så är jag sjuk idag :/ ligger och kollar på Gustafsson 3 tr. nu, det är faktiskt ganska tråkigt.. Har inte nått mer o skriva nu.. heehe

Av Evve - 23 september 2011 11:16

Sitter på engelskalektion och spelar hästspel (y) jag sa att jag inte hade hängt med på filmen vi skulle skriva om så jag slapp göra den uppgiften nu ;) SMART jagvet :j

Har bara idrott kvar idag, dock typ 2 timmar -.-' 

JAG HATAR MATTE... jaa


FrEdaG <3

Av Evve - 22 september 2011 13:17

Helllllllu :D Ledig idag jaadå! Asgött, ligger o kollar på teve.. Jonna skulle komma idag men hon hann inte :/ men det gör inget :)

IDAG ÅKTE MIN VÄN :'( men hon lovade att hon skulle komma hem igen.. hoppas hon håller det..

Ikväll är det hockey igen :D taggad till 1000<3<3 IDAG kommer 3poängarn! I have a good feeling :D

På torsdag har vi skolfoto :O :O Faan det är det värsta jag vet! Man blir ALDRIG bra på dom :( jag ser alltid ut som ett SÄR :'(


Dagens glada ord: Tatuering... hmmm Adam hur tänkte du där?


Dagens låt kanske? :D

Av Evve - 21 september 2011 20:45

Hejj :) Idag är det 2 veckor sen kraschen i Ryssland.. usch vad fort tiden går :(

Idag hade vi svenska, matte, service & bemötande och livsmedelskunskap :)

Nu ligger jag i soffan och slö-kollar på bonde! Imorn är jag ledig och ska vara med Jonna, vi ska gå lite på stan och sen drar vi nog hem till mig :D och på kvällen är det HOCKEY :D så sjukt taggad även om vi ligger sist på 0 poäng, eftersom det är omg 4 imorn så är det ingen ko på isen eller vad man brukar säga ;)  Det är sån bra stämning på matcherna så man tänker inte på tabellen just då :)


Alltid Saknad ~ Aldrig Glömd<3

Av Evve - 21 september 2011 08:35

Tjääääna! Jag och Emma sitter och har väldigt kul med Snapstrip (y'

           


Hahaha :D:DD:D:D

Av Evve - 19 september 2011 19:47

Hey, dålig uppdatering jag vet men finns ju inget intressant att skriva! I fredags var tjejerna här o "firade" mig, kul som fan :D i lördags var jag på 40års kalas, min moster som fyllde :) mitt lag vann alla lekar :j och igår hade jag släktkalas, blev lite cash (y) Idag har vi fixat klart Äppeldrickan oo stekt bröd ;)


Imorn är det hockey och då hoppas jag verkligen att HV vinner, sist i tabellen är vi inte vana vid att vara :/

SPÖA CLUBEN


Nu ska ja träna TrackMania så jag kan spöa Oskar o Fredrik imorn i skolan, tjaoo :D

Har oxå sagt att jag ska spöa Oskar i cod.. (y'

Av Evve - 17 september 2011 16:25

heeeeej ebba här :D

haha förlåt evve ;*
tänkte visa lite fina bilder på min fina evve:

          

            

Av Evve - 16 september 2011 09:31

Tja!

Idag fyller min älskade Evve år! tänk att lillskruttan är hela 16 år!

det var liksom ett år sedan man var lika liten :)

Älskar denna tjejen sjukt mkt! hon är så jävla underbar!!! <3


Happy birthday to you my darling!!!! <3

I love you


sitter iafl på matten , ska sedan i eftermiddag hem och fira pluttan! :D

kul jul typ ! :D

// McFellie


Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards