evelinamansson

Alla inlägg under mars 2012

Av Evve - 17 mars 2012 12:19

Tjoohej! Har precis varit duktig och städat mitt rum, det behövdes kan man ju säga! Ska dammsuga och lite så sen men måste ju få ta en paus :D idag är det hockey igen, kvartsfinal 4 i Karlstad, kunde tyvärr inte hänga med dit, hade vart jävligt roligt :/ aja, så jävla gött att Hv vann i torsdags :o stark att vinna även det att Färjestads Mattias Sjögren först slog av hjälmen på Jason Krog och sen åkte och gjorde mål med sin egna hjälm oknäppt, det är liksom först 2 min utvisning för att han slog av hjälmen på en motståndare, sen är det oxå utvisning på att åka med uppknäppt hjälm, därför skulle målet dömts bort... det var ju ett ganska viktigt beslut i matchen också eftersom hv ledde med 3-2 i 17e minuten.. därför tycker jag det var starkt att gå ut i sudden och vinna trots alla domarens missar :) Hoppas det blir en repris på hvs grymma spel, alla jobbade stenhårt och man såg att dom verkligen ville vinna, dom vann tacklingsstatistiken med typ 20 tacklingar :p SÅ SKA DET SE UT!


AIK leder med 3-1 i matcher mot Luleå.. VAD HÄNDER?! Vad håller Lule på med :o sätter in Johan Gustafsson som inte alls var på banan igår, släppte retur på varenda skott i princip, varför bytte dom inte ut honom? Det ser inte bra ut alls faktiskt :( UT MED AIK!


Och MODO vann igår igen, jag hade förväntat mig att dom skulle åka ut i fyra raka mot Skellefteå, men nehejdu där hade jag fel och inte så lite heller, det står 2-2 i matcher nu :o som sagt så nollställs allt inför slutspelet så man ska nog inte ha för låga tankar om bottenlagen verkar det som. Och sist men inte minst...


... DJURGÅRDEN FÖRLORADE första kvalseriematchen! :D:D:D:D:D:D:D:D så sjukt kul! Rögle vann med 4-3 borta på Hovet, DIF fansen var så besvikna så dom försökte få tag i spelarna HAHA! Kicka ner DIF i allsvenskan


Och en sak till, Kinnarps Arena hade inbrott på natten efter vinsten i torsdags :O wtf?! vem tar sig in där liksom?

Långt inlägg.. Nej nu ska jag gå och fixa lite käk :D hejdå

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards