evelinamansson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Evve - 31 augusti 2011 22:00

Tjena :) idag hade vi bara tråkiga lektioner, typ matte, svenska o sånt.. Efter skolan gick jag te Ebba (ovanligt) och sen träffade vi Nicke o Martin :) såna töntar är dom.. Imorn har ja liiiite sovmorgon :D woohoo (y) är skittrött (somnade på bussen innan) så ska ba chilla lite nu ;) godnatt

Av Evve - 31 augusti 2011 07:39

Tjoooooho.. sitter i skolan ovanligt tidigt, sov hos Ebba och hon skulle åka 7.26 så var ju tvungen att sticka då med även om det tar ca 2 min att gå från henne till Idas ;) och Fellie o Jonna brukar vara här vid denna tiden men neee då kommer dom senare pga en trafikolycka! fuck :(


Det var Ebba som bloggade åt mig igår ;) därav dom fina *host* bilderna :P


Börjar 8.10 med svenska idag, lagom surt :)



Bild från igårkväll :) Feeeeejn kepa! ;)

 

nu kom alla andra med bussen, hejdå :)

Av Evve - 30 augusti 2011 21:39

Heej,

Idag har vi bakat kakor i skolan :D dom blev jättefina!! fast vi fick inte smaka :'/  Jag vart den enda som hade fin vit kockmössa :(

Efter skolan gick jag till Ebba och så gick vi sen till Kaffe paus ( första gången faktist :j )

Sen träffade vi Nicke och Martin, och nu är vi hemma hos Ebba och kollar påååå film :))

Jag ska sova här så jag har nära till skolan imon.


Fast dock ska jag sova på golvet för att ebba är stor så hon tar en hel dubbelsäng typ.. /nicke!

                  

<3

Av Evve - 29 augusti 2011 19:30

fett go dag :D chill lektioner och eftermiddag på a6 med dom söööööta tjejerna :) vi lekte lite på BR ;) haha


Orkar dock inte ladda upp alla här för de tar en jävla tid så kolla Evve Goen Månsson @ Facebook om ni vill se :)


har inte mycke mer att skriva... bye :)

Av Evve - 29 augusti 2011 12:43

Sitter i skolan med Flizan, Jonna o nåra till :) väntar på hygienkunskapslektionen som börjar om en halvtimme.. innan hade vi typ massa saker vi gick igenom, ännu mer hygien och typ grönsaker o sånt :) slutar 14.20 idag weheej :D då drar vi till a6 :) ganska soft dag ändå, bara lyssna på massa tjöt ;) ÄR MEGASUPERDUPERASJÄTTEHUNGRIG! inget gott käk i skolan :( hejjjjjjjdå

Av Evve - 28 augusti 2011 17:59

Hejj :) Har inte gjort nått idag... åkte hem typ en timme efter att vi hade vaknat :o

Imorn ska ja till skolan (nähe!?) och då ska vi ha våran första lektion med restaurang-saken :D det blir faktiskt kul och efter skolan, vi slutar tidigt, ska jag, Flizan och Jonna till a6 för Feeelicia har aldrig vart där :o sen blir det väl ganska chill på kvällen :) kanske borde träffa Mosafa eller nått? Va ju ganska längesen faktiskt :)


Hallå är det bara jag som inte vet hur man tar kort me webbkameran på skoldatorerna? ;o

Jag är inte så teknisk ;) kan inte få igång mobila bredbandet heller      

:( skrääääääääääääääääääääääääp



Har lyssnat på dom här låtarna hela dagen...



Ciao<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ang. HV71


HV71 vann igår med 4-3 mot Adler Mannheim


Period 1 - Inga mål


Period 2

1-0 F. Bremberg (Luoma, Rahimi)

2-0 J. Voutilainen (Luoma, Davidsson)


Period 3

3-2 J. Joensuu (Krog, Welch)

4-2 P. Ledin (Voutilainen, Davidsson)


Nästa match är den 1 september mot Färjestad :)

Av Evve - 28 augusti 2011 12:09

Tjeeena fan ;) ligger hos Ebba o segar, det är blå himmel ute :D igår var jag i stallet och hjälpte till på Vaggeryds-dagen. Hade ponnyridningen från 10.30 till 15.00, snacka om att jag hade ont i fötterna efter att ha gått hela dagen på asfalt ;o sen vid 23.00 typ åkte jag till Ebba och sov här, vi träffade Nicke o käkade godis ;)


Idag vet ja inte vad vi ska hitta på :) Ebba försöker hitta nån norsk som säger hej bloggen 1000 gånger :s

Hejdå :D

Av Evve - 26 augusti 2011 17:54

Hej :) HELG :D fett go vecka i skolan! Mest kollat runt på allt och hängt med mina nya kompisar <3


Idag hade vi engelska, matte och idrott.. ganska soft ändå :)


Åååh nu är det bara 20 dagar & 1 timme kvar till Elitseriepremiären :D:D:D


Har inget vettigt att säga mer så ... hejdå <3

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards