evelinamansson

Alla inlägg under november 2011

Av Evve - 28 november 2011 20:39

Hallå eller! Det var ett tag sen jag orkade blogga nu.. Idag i skolan var vi i köket och bakade pepparkakor, lussekatter, nått julbröd o nån annan kaka. Sen gjorde vi pannacotta med :D imorn ska vi öppna restaurangen med! Då blir det stressigt vill jag lova :o jag ska vara i serveringen, hoppas inte jag snubblar på mig själv som jag har en tendens att göra (a) Är även "barnvakt" nu när mamma ligger med gips och inte kan röra sig typ efter hennes operation ;) Men jag ska vara snäll för hon har lovat att betala resan till bortamatchen i Linköping :D I helgen som var, va jag på Stockholm International Horse Show :) asnice! Särskilt när det var "höjdhoppning", för Robert Whitaker hoppade 2 meter och 12 centimeter UTAN sadel ! Galet...


Nu ligger jag och kollar på Frölunda - Färjestad i brist på annat... inge vidare faktiskt :( Men om 10 är det 2½ men och det är roligare :D Hejdåååååååååååååååååååååååååå (okej lite överdrivet)


Lyssna på domhär! :D

Av Evve - 22 november 2011 11:55

Vaknade 11, som alltid! Ligger i soffan under täcket och sjukar mig framför Luleå-HV71, har sett den matchen 4 ggr redan men vad gör det? (a)

Igår när jag vaknade mådde jag typ lite illa, men jag gick till skolan ändå, så hade vi typ temavecka så vi hade först föreläsning om HBTQ (typ bögar osv) och sen gjorde vi lite frågor. Sen vid lunch gick jag hem för mådde inte bra. Somnade i soffan vid typ 15 och sov till 17.30 asgött :)

Imorgon är det äntligen hockey igen, eller aa hemmamatch :D var typ 3 veckor sen :o HV71-MODO! Krossa krossa :))

Jag missar fredagsmatchen för drar till sthlm på fredag morgon :( uhuhu

Får man ladda ner filmer när man har lånedator? Jag hörde en som gjorde det och fick typ straff för det :/

aja.. får väl kolla på massa gammal hockey :D det funkar det med (y) Heeejdå <3

Av Evve - 22 november 2011 11:55

Vaknade 11, som alltid! Ligger i soffan under täcket och sjukar mig framför Luleå-HV71, har sett den matchen 4 ggr redan men vad gör det? (a)

Igår när jag vaknade mådde jag typ lite illa, men jag gick till skolan ändå, så hade vi typ temavecka så vi hade först föreläsning om HBTQ (typ bögar osv) och sen gjorde vi lite frågor. Sen vid lunch gick jag hem för mådde inte bra. Somnade i soffan vid typ 15 och sov till 17.30 asgött :)

Imorgon är det äntligen hockey igen, eller aa hemmamatch :D var typ 3 veckor sen :o HV71-MODO! Krossa krossa :))

Jag missar fredagsmatchen för drar till sthlm på fredag morgon :( uhuhu

Får man ladda ner filmer när man har lånedator? Jag hörde en som gjorde det och fick typ straff för det :/

aja.. får väl kolla på massa gammal hockey :D det funkar det med (y) Heeejdå <3

HEJ

Av Evve - 20 november 2011 15:52

tjaa.. fett längesen eller nått, pallar inte blogga så ofta haha :p Igår var jag med Julia och Emma hela kvällen:) najsnajs.. idag blev värsta chilldagen, är ganska sliten vill jag lova haha MEEEEEEEEEN med nåra alvedon så rullar det på :D Nu ska jag vara en snäll dotter och hjälpa morsan o baka lussekatter :) tjohej!

Av Evve - 16 november 2011 08:45

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.. typ..

Sitter i skolan och lyssnar på musik :D igår var vi på Friskis och körde Step up och Aerobics med klassen, slutade typ vid 11 och då drog jag och Emma till donken och åt glaaaaass :j sen hängde jag med Julia hem och vi dampade och lagade mat :) sen kollade vi på 3D film på hennes TV, ASCOOLT! såna snygga brillor med :D

Idag händer inte så mycket, lite tråkiga lektioner, prov osv.. blir nog att slänga sig i sängen när man kommer hem..

Emma klagar på att jag inte borde ha tid med att blogga så det får räcka nu ;) pussshej


Av Evve - 13 november 2011 22:22

Hejhej :D ligger i sängen och "pluggar"... har prov imorn, massa hygiensaker att komma ihåg :( Börjar 14.00 för vi har öppet hus på kvällen till kl. 20! Kom och kolla när vi KUNGAR lagar mat :D

Helgen har varit suverän eller hur det stavas, i fredags var det typ funktionärsträff i stallet och galet vad man har saknat en del av dom störda ungarna :') sen sov Emma här :D sen i lördags fick jag rida Saga som jag inte gjort på flera månader! Superglad<3 Det blev en sväng i skogen med Elin :) sen på eftermiddagen åkte jag till Julia och vi lagade mat, dunkade musik och så, sen åkte vi till hennes pojkvän och degade innan vi drog till lite annat folk o hade det "trevligt" ;) haha.. vi åkte typ överallt ungefär och så va vi bakom biltema, då säger killarna att dom ska lämna mig där :( tur att Julia var med mig för annars hade dom säkert gjort det.. Sen sov vi hos Anders :) skön soffa har han iaf (y). När jag kom hem från Julia bakade jag tårta åt pappa eftersom det är fars-dag :)  

Ni får kolla snett för jag pallade inte vända bilden (a)

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ska jag plugga färdigt så jag inte failar imorn :) pusshej

Av Evve - 11 november 2011 09:59

Idag är det 11.11.11 det är coolt HEJDÅ :D

Av Evve - 9 november 2011 21:30

 Tjooo :) sitter och kollar på Scary Movie 3.. alltså den filmen är ju så överdriven så den blir dålig.. haha! Idag har jag vart i skolan och sen gick jag hem till Ebba för hon skulle klippa mig (försökskanin typ). Sen drog jag hem och då hade min OnePiece kommit (EFTER 2 MÅNADER) wihooo :D


  

 Sovmorgon imorn :D

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards