evelinamansson

Alla inlägg under april 2012

Av Evve - 22 april 2012 19:38

Tjäna, är så sjukt bra på att uppdatera! :D

I fredags var jag, Ebbaa, Putte, Simon och Gustav hos Philip :) kul hade vi :D!
sen åkte Ebbaa hem med Nicke och Martin och då åkte jag med hem..

Sen igår träffade jag o Ebbaa Nicke igen, vi typ kollade film och såå, sen sov vi hos Ebbaa :) trångt haha!

Idag vaknade vi typ vid 12 och vår buss gick 13 från june så fick skynda lite ;) sen åkte vi till stallet och jag filmade när Ebbaa red min gymkhana bana! Ganska stolt om jag får säga det själv :j

Lite bilder från helgen:

 

Men Gustav, du kunde säkert fått nåt att äta? :)


         


Alltså glajjerna med ett öga!


         

Om ni undrar vem biffen/spännisen till höger är så heter han Gustav och finns på facebook!

Av Evve - 9 april 2012 21:01

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade.. Har inte orkat skriva nåt på ganska länge, behövde en paus liksom :))

Det har väl inte hänt nåt speciellt intressant under lovet, träffat lite kompisar osv, var på Titanic 3D i lördags med Emma och Cornelia, sjuuuuukt vilken lipfilm! Första gången jag såg den och den var väldigt bra! Sen att Leonardo DiCaprio är så jävla snygg i den filmen gör ju inte saken sämre iaf haha.. Blev absolut en ny favoritfilm, ni som inte sett den, TANKA ! Man typ dör av sorg i slutet :(


Idag hade vi den årliga påsklunchen för släkten hemma, det blev ju lyckat :) Ellen var med också och sen drog vi till a6 för att titta lite och det slutade med att jag köpte ny foundation, den jag hade innan var jag verkligen inte nöjd med, funkade inte för mig iaf :/

Köpte denna för någon vecka sen:

 

den får typ 3/10 i betyg av mig, säkert bra för er som vill ha en tunn foundation som täcker lite mindre eller vad man ska säga :)


Den jag köpte idag:

Än så länge är jag helnöjd! 8/10 för att den täcker sjukt bra men håller inte en hel dag, tror det kan bero på att jag är ganska torr i ansiktet och så är det bra att ha en primer före foundationen, vilket jag inte har :/ Riktigt kap för endast 99 kronor på Åhléns på a6, i vanliga fall kostar den 139 :-

Köper alltid för mörk för jag tror inte att jag är så ljus som jag faktiskt är, önsketänkade antar jag haha :(  


Om ni behöver filmtips, tanka Sons Of Anarchy! Det är ju en serie men jag tittar nästan aldrig på film :) Det är ett motorcykelgäng som typ skjuter ihjäl folk, låter ju inte så kul kanske haha men det är asbra :D Eller så kan man ju se Prison Break för typ 5e gången, dör på Wentworth Miller, fett snygg!


Det blev ett jävla inlägg.. palla läsa liksom, så nu ska jag sluta :) får väl se hur många veckor det tar innan jag uppdaterar igen, peace

Presentation


Mitt namn är Evve, är 17 år och går Restaurang & Livsmedelsprogrammet på Bäckadal i Jönköping. Skriver om mitt liv och lite annan skit ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards